اسلایدر

⎝⓿ ⓿⎠ فانی بلاگ ⎝⓿ ⓿⎠

⎝⓿ ⓿⎠ فانی بلاگ ⎝⓿ ⓿⎠
به وبلاگ گروهی فانی بلاگ خوش اومدین.
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ⎝⓿⏝⓿⎠ فانی بلاگ ⎝⓿⏝⓿⎠ و آدرس funny-blog.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قرص‌های خواب‌آور و سایر مسکن‌ها باعث سست‌شدن ماهیچه‌های گلو و حنجره شده و مجرای هوا را تنگ می‌کنند که نتیجه آن خر و پف شبانه است.

سعی کنید گرفتگی بینی را برطرف کنید. اگر گرفتگی بینی باعث خرناس شماست، می‌توانید از ضد احتقان یا آنتی‌هیستامین استفاده کنید. در صورتی که سرما خورده‌اید یا آلرژی دارد، مصرف این داروها را محدود کنید. چرا که مصرف طولانی مدت آنها مضر است.

غرغره کردن دهانشویه نعنایی در کاهش مخاط بینی و گلو موثر است. بخصوص اگر سرما خورده باشید یا دچار آلرژی باشید.

 

 

به بینی خود چسب بینی بزنید تا مجرا را باز کند. این چسب ها در اکثر داروخانه‌ها وجود دارند. آنها را خریداری کرده، دستور عمل روی بسته را بخوانید و چسب را به بینی خود بزنید.

 

ورزش‌های مخصوص خروپف انجام دهید. زبان خود را تا جایی که می توانید بیرون بیاورید و بعد رها کنید. این کار را ۱۰ بار تکرار کنید.

 

سعی کنید زبان خود را به چانه بزنید. نگه دارید و رها کنید. این کار را دوباره تکرار کنید. حداقل برای ۱۰ بار.

 

 

 

تا جایی که می‌توانید دهان را باز کرده و لبخند بزنید. ۱۰ ثانیه حالت را نگه داشته و رها کنید. در طول روز هرچقدر که می توانید این حرکت را تکرار کنید.

 

 

با صدای بلند لا لا لا لا بگویید. هر لا را ۳ ثانیه نگه دارید. ۵ بار این کار را تکرار کنید. بعد کا کا کا کا بگویید. بعد از آن ما ما ما ما. این کار باعث تقویت حنجره و گلو شده و جلوی سست شدن را می گیرد.

 

اگر به پشت می‌خوابید، چندتا بالش زیر سر خود بگذارید تا کمی بالاتر باشید و روی تخت صاف نخوابید.

 

stop-snoring-salemzi
 

 

یا اینکه سر تخت را بلند کنید. برای این کار می‌توانید چند عدد تخته زیر تخت گذاشته یا زیر هر پایه تخت چندتا دفترچه تلفن قدیمی بگذارید. اینگونه می‌توانید سر تخت را بالاتر بیاورید.

 

stop-snoring-salemzi
 

 

به پهلو بخوابید. وقتی که به پشت می خوابید، زبان شما به گلو چسبیده و مانع جریان هوا می‌شود.

 

 


قفل زاپاس پژو 206 بدون صندوق دستگاه الکتریکی ترک سیگار e-health cigar دوچرخه ثابت مغناطیسی ویژه ROBIMAX 7758 پشتي ماساژور ویبره حرارتی Massage Cushon ترازوی دیجیتال شیشه ای=" آموزش نفوذ در دلها توتال کر _دستگاه دراز نشست

نظرات شما عزیزان:

نازنین
ساعت15:30---30 تير 1393
http://azar-chat.ir

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ یک شنبه 29 تير 1393برچسب:, ] [ 18:34 ] [ محمد حسن ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

........... یک............یک دو.............. یک دو سه ... صدا میاد؟ آماده ، حرکت : اینجا فانی بلاگ است . وبلاگی برای زندگی ، جایی برای آرامش ، مکانی برای دور هم بودن ، فضایی برای گسترش اطلاعات و اندیشه ها . فانی بلاگ ، کلبه ای کوچک که در آن صمیمیت حرف اول را زده و دروغ ، دورویی و شایعه در آن جایی ندارد . در کلبه ی ما رونق اگر نیست ؛ صفا هست . خوش باشید تو فانی بلاگ. probit.microlab@yahoo.com zoha.bahmani@rocketmail.com saraahmadifam@yahoo.com zahra.masdar@yahoo.com 09141190073 جیمیل اختصاصی فانی بلاگ : funnyblog.loxblog.com@gmail.com
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 41
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 728
بازدید کل : 113383
تعداد مطالب : 375
تعداد نظرات : 191
تعداد آنلاین : 1


کد متحرک سازی عنوان وبلاگ دوست گرامي سلام